Retur

DU HAR 14 DAGERS RETURRETT PÅ BESTILLINGEN DIN.

Hvis du, mot forventning, ikke er tilfreds med varene dine, har du 14 dagers returrett, fra den dagen du har mottatt beskjed om at pakken kan hentes eller at den er levert til din hjemmeadresse.

Du må returnere pakken via vår returportal og kan ikke selv velge fraktselskap, da dette kan medføre en avgift.

Slik returnerer du kjøpet ditt

1. Opprett returen din ved å klikke på den grønne knappen nedenfor.

2. Pakk varene dine i en pose, eske, konvolutt eller lignende.

3. Skriv ut returlappen som du mottar på e-post. Retursedlen vil bli levert som PDF-fil. Det er derfor nødvendig at du har tilgang til en printer på et tidspunkt slik at du kan skrive den ut.

 

I forbindelse med retur av et angret kjøp skal du bruke vår returportal ovenfor, og det er viktig at den brukte etiketten (fra oss til deg) ikke er synlig.
Prisen for en returetikett er 99,- og trekkes fra beløpet du skal få tilbake.
Varen skal returneres i samme stand som ved levering og være forsvarlig pakket inn - bruk gjerne samme pose som ved levering. Har du mottatt sko, må du ikke bruke skoesken som emballasje, da en ny kunde skal motta den etterpå.

 

TILBAKEBETALING:

Vi behandler refusjonen din så snart vi har mottatt returpakken din. Som regel vil pengene være på kontoen din innen 6 virkedager.

Merk: Dersom du registrerer returpakken etter at de 14 dagene med returrett har gått ut, kan vi dessverre ikke gi refusjon.

Ønsker du å se hvor langt din returpakke har kommet? Du kan følge den på Brings hjemmeside ved hjelp av ditt pakkenummer, ved å klikke HER.

  

VARER TAS IKKE I RETUR HVIS:

– Varen er påført parfyme, sminke, dyrehår eller røyk-/svettelukt ved retur.
– Varen har vært brukt (f.eks. hvis hangtags eller andre merker er fjernet).

Dette sikrer at du som kunde alltid mottar en vare som er ubrukt.

 

BYTTE:

Ønsker du å bytte varen din til en annen størrelse, ber vi om at du kjøper den på i nettbutikken. Det sikrer at du får raskest mulig ekspedering av den nye ordren.

 

REKLAMASJONER

Hvis du mot formodning har mottatt en vare med feil eller en feil vare, skal du i vår returportal velge 'reklamasjon'. Her vil vi be deg om å sende inn et bilde og en kort beskrivelse av feilen, samt fylle ut om du ønsker en ny vare tilsendt eller pengene tilbake. Deretter vil vår kundeservice kontakte deg så snart som mulig, slik at vi sammen kan finne en god løsning på problemet.

  

RETURADRESSE:

Fashionbystrand
Hulvej 31B
6731 Tjæreborg
Denmark

 


Nullstill ditt passord

Vi vil sende deg en e-post for å nullstille passordet ditt.

Avbryt

Logg inn

For å lagre til favoritter, må du være logget inn.

Product Image