Sapa Group ApS
Nordre Strandvej 25
6731 Tjæreborg
Danmark
CVR: 38539345

Telefon: +45 71793272
E-mail: info@fashionbystrand.com

 


Bestilling

Når du har funnet de varene du ønsker å kjøpe, og lagt dem i handlekurven, skal du fylle ut dine personlige opplysninger og betalingsinformasjon. Når du har akseptert handelsbetingelsene og gjennomført betalingen, mottar du automatisk en ordrebekreftelse på e-post. Vi tar forbehold om skrivefeil, lagerfeil og utsolgte varer. Ved varer kjøpt på salg, gis ikke rabatten med tilbakevendende kraft.

 

 

Priser

Alle priser er inkl. toll og i norske kroner.
Prisene gjelder kun innenfor Norges grenser.
Alle priser er dagspriser og oppdateres løpende.
Det tas forbehold om utsolgte varer og skrivefeil.

 

 

Betaling

Du kan betale både med kredittkort og Vipps på FashionbyStrand
Data krypteres med SSL.
Vi hever først pengene når varen er sendt. 

 

 

Levering

Vi sender pakken av sted så raskt som mulig og du har den typisk før det har gått 4-7 ukedager (med mindre du har bestilt en pre-order), ), men i forbindelse med salg og i ferieperioder, kan det være litt lengre leveringstid.

Pakker sendes med kundens ønskede leveringsmetode – FashionbyStrand er ikke ansvarlig for forsinkelser hos det valgte fraktfirmaet. 

  

 

Angrerett / returnering innenfor 14 dager

Du har alltid 14 dagers returrett når du shopper hos oss.

Gå til vår returneringsside for å lese mer om dette.

 

 

Bytte

For å kunne betjene deg best mulig, hvis du ønsker å bytte en vare, skal du legge inn en ny ordre på den rette størrelsen eller fargen. Når vi mottar din(e) vare(r) i retur, vil vi kreditere beløpet til den betalingsmetoden du har valgt.

 

 

Returnering etter 14 dager

Hos FashionbyStrand tar vi også imot returer etter returretten på 14 dager er overskredet. I dette tilfellet kan du ikke få refundert pengene, men vil i stedet få tilsendt en elektronisk tilgodelapp via e-post. Dette gjelder også f.eks. ved kjøp av gaver, hvor returfristen på 14 dager overskrides.

 

 

Reklamationsret

I henhold til kjøpsloven er det 2 års reklamasjonsrett på varer kjøpt hos Fashionbystrand.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen – avhengig av den konkrete situasjonen. Det er selvfølgelig et krav at mangelen ikke har oppstått som følge av feilaktig bruk av varen, eller annen skadevoldende atferd. Du skal huske å reklamere innenfor rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen.

 

Følg guiden nedenfor, så finner vi en løsning :)

  1. Reklamasjon angående feil og mangler meddeles til Fashionbystrand via e-post: info@fashionbystrand.com innenfor 1-3 dager etter at varen er mottatt.

    Du bes om å angi hvor mangelen er og legge ved et bilde av denne.

  2. Forsendelsesomkostningene i forbindelse med reklamasjoner dekkes av Fashionbystrand, og du skal huske å gi beskjed om feilen eller mangelen før du sender varen i retur til oss.

__

Reklamasjonsretten omfatter fabrikasjons- og materialfeil, som konstateres ved varens normale bruk. Reklamasjonsretten dekker ikke feil, skader eller slitasje, som direkte eller indirekte har oppstått som følge av feilaktig håndtering eller dårlig vedlikehold.

Det kan ikke reklameres på glidelåser, knapper, paljetter, perler og blonder samt på lukkemekanismen på vesker.

Vi har dessuten ikke reklamasjonsrett på våre strømpebukser og strømper.

Du skal avgi en erklæring om produktets feil eller mangel i forbindelse med reklamasjonen, da det vil få prosessen til å gå raskere.

 

 

Sikkerhet

For å handle hos oss, skal du registrere deg med følgende opplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse. Personopplysninger brukes utelukkende i forbindelse med din ordre. FashionbyStrand behandler alle personopplysninger 100% fortrolig, og i overensstemmelse med persondataloven.

Kredittkortopplysninger sendes kryptert til PBS med en SSL-forbindelse (Secure Socket Layer).

 

 

 

Klagemuligheder

Hvis du som forbruker vil klage på kjøpet ditt, skal du kontakte vår kundeservice. Hvis det ikke lykkes oss å finne en løsning, kan du sende klagen til:

Forbrugerrådet
Postboks 463 Sentrum
0105 Oslo
www.forbrukerradet.no

Eurpoeiske borgere som er bosatt utenfor Europa, bes sende klagene sine til EU Comissions Online Complaints Platform: www.ec.europa.eu/odr

Når du klager skal du opplyse vår e-postadresse, info@fashionbystrand.com, og adressen til den siden du foretok kjøpet ditt på.

Nullstill ditt passord

Vi vil sende deg en e-post for å nullstille passordet ditt.

Avbryt

Logg inn

For å lagre til favoritter, må du være logget inn.