Ofte stillede spørgsmål

FAQ

Bestilling

Hvordan bestiller jeg?

Du kan velge å shoppe som gjest eller ved å opprette en konto, slik at systemet lagrer kontaktopplysningene dine til neste gang. Ved å opprette en konto, kan du også se tidligere ordre m.m.

Du velger de varene du vil kjøpe, ved å legge dem i kurven. Helt frem til bestillingstidspunktet kan du rette på innholdet i handlekurven, og det er også mulig å sjekke innholdet samt prisen på varene.

Når du er klar til å bestille, så klikker du på «gå til checkout», hvor du i første trinn skal taste inn informasjon om deg, slik som navn, adresse, e-post og telefonnummer.

I neste trinn velger du ønsket leveringsmetode.

I neste trinn velger du ønsket betalingsform.

Kort tid etter at du har fullført ordren, mottar du en e-post med en ordrebekreftelse. Innenfor 1-3 dager vil vi sende ordren din (med mindre du har bestilt en preorder) og kort tid etter dette, vil du motta et tracking-nummer via ønsket leveringsmetode.

Hva er statusen på min ordre?

Når pakken din er sendt av sted, vil du motta en e-post med et trackingnummer, så du kan følge pakken din hele veien. Du klikker bare på linken i e-posten, så kommer du direkte til transportørens tracking-side.

Returnering og reklamasjon

Hvordan returnerer jeg en vare?

Les alt om returnering HER

Bytte en vare

For å kunne betjene deg best mulig, skal du legge inn en ny ordre på riktig størrelse eller farge, dersom du ønsker å bytte. Når vi mottar din(e) vare(r) i retur, vil vi kreditere beløpet til den betalingsmetoden du har valgt.

Når får jeg pengene i retur?

Så snart vi har behandlet din returpakke, vil du motta en e-post med refunderingen. Det betyr at vi har tilbakeført beløpet til din valgte betalingsmetode (den du brukte til å betale med).

Obs: Det kan gå opptil 6 bankdager før pengene vil være tilgjengelig på din konto.

Vi behandler returpakker et par ganger i uken – vi takker deg på forhånd for din tålmodighet.

Jeg har mottatt feil vare

Heldigvis er det sjeldent at det skjer en feil ute på lageret. Hvis du mot formodning har mottatt feil vare, bør du straks sende en e-post til info@fashionbystrand.com, så vi kan få sendt riktig vare til deg.

I e-posten ber vi deg om å skrive ordrenummeret, samt hvilken vare du skulle ha mottatt, og hvilken du har mottatt i stedet for – slik at vi raskest mulig kan løse problemet.

Vi beklager så mye at det har skjedd en feil.

Jeg har mottatt en reklamasjon

I henhold til kjøpsloven er det 2 års reklamasjonsrett på varer kjøpt hos FashionbyStrand.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen – avhengig av den konkrete situasjonen. Det er selvfølgelig et krav at mangelen ikke har oppstått som følge av feilaktig bruk av varen, eller annen skadevoldende atferd. Du skal
huske å reklamere innenfor rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen.

Du bes om å angi, og på forespørsel, vise hvor mangelen er. Reklamasjon angående feil og mangler skal meddeles til oss innenfor 1 til 3 dager etter at varen er mottatt. Du må informere oss på e-post om feilen eller mangelen før du sender varen retur til oss: info@fashionbystrand.com.

Reklamasjonsretten omfatter fabrikasjons- og materiell feil, som oppdages ved varens normale bruk. Reklamasjonsretten dekker ikke feil, skader eller slitasje, som direkte eller indirekte har oppstått som følge av feilaktig håndtering eller dårlig vedlikehold.

Det kan ikke reklameres på paljetter, perler og blonder samt på lukkemekanismen på vesker.

Vi har dessuten ikke reklamasjonsrett på våre strømpebukser og strømper.

Du skal avgi en erklæring om produktets feil eller mangel i forbindelse med reklamasjonen/returen, da det vil få
prosessen til å gå raskere.

Levering

Frakt i Norge

Alle ordrer over 999,- leveres fraktfritt i hele Norge, til nærmeste post i butikk/posthus.

Du har også muligheten til å velge levering hjem til deg, men da må du sørge for å være hjemme.

Se våre forskjellige leveringsmetoder i utsjekkingen, når du fullfører ordren.

 

Kundeservice

Hvordan kommer jeg i kontakt med dere?

Hvis du trenger hjelp av oss, kan du alltid kontakte oss på e-post: info@fashionbystrand.com.

Ved hastesaker er du også velkommen til å ringe til vår kundeservice på telefon: +45 71793272
(Kundeservicetelefonen er åpen alle hverdager, man-fre fra kl. 9.00 – 12.00)

Vi sitter alltid klare til å hjelpe deg!